آقای جنتی، مراقب خود زنی ها باشید!

با مرور سوابق این افراد می بینیم که بیشترین سابقه حضور را در صحنه های مختلف انقلاب، نظام و دفاع مقدس داشته اند و برخی از ایشان، مغضوب فتنه گران بوده اند.

تابناک: انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای انقلاب و نظام اسلامی، فرصت بی نظیری است؛ اما ذره ای بی دقتی یا اشتباه می تواند از آثار و برکات آن کم کند.


اخبار رسیده از برخی شهرهای کشور حاکی از آن است که برخی تصمیمات علیه دوستان نظام صورت گرفته و برخی از کسانی که همواره در مسیر انقلاب بوده اند، صلاحیتشان برای نامزدی نمایندگی مجلس احراز نشده است.


با مرور سوابق این افراد می بینیم که بیشترین سابقه حضور را در صحنه های مختلف انقلاب، نظام و دفاع مقدس داشته اند و برخی از ایشان، مغضوب فتنه گران بوده اند.


برای نمونه، کارنامه سه تن از این افراد را به اجمال نگاهی بیندازیم:


1- ابراهیم حسن بیگی؛وی از خانواده ای ایثار گر است. دو تن از برادرانش به شرف شهادت نائل آمده اند و دو تن دیگر نیز از جانبازان اند. خود ایشان هم 50 درصد جانبازی دارد و به خاطر 69 ماه حضر در دفاع مقدس دو مدال فتح از دستان رهبر انقلاب دریافت داشته اند، و...


2- علی احمدی؛ 42 ماه حضور در دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی، حضور در همه عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب،....


3- شریف اسدی؛ 40 ماه حضور در جبهه های جنگ تحمیلی، جانباز 30 درصد، حضور در همه صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب، مدیریت عالی در بازرسی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و...


جناب آقای جنتی!


حتی اگر بخواهیم به شرایط حساس کشور و جنگ اقتصادی نابرابر غرب علیه انقلاب بی توجه باشیم؛ همچنان این پرسش باقی است که آیا باید نزدیک ترین دوستان انقلاب با برخی بد سلیقگی ها از صحنه رقابت برای خدمت حذف شوند، و آیا کسی پاسخگوی آثار زیان بار این اقدامات خواهد بود؟


مسأله دیگر این است که تأیید صلاحیت دیر هنگام دوستداران نظام هم آنان را در شرایط نا برابری قرار می دهد که هیچ توجیهی ندارد؛ اما از « بدتر» بهتر است!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا